Dyrygentka o bogatym repertuarze operowym, baletowym i symfonicznym. Stale poszukuje nowych dróg interpretacyjnych i nieoczywistego repertuaru wartego pokazania szerokiej publiczności.
Jest pomysłodawczynią i dyrygentką cyklu koncertowych wykonań zapomnianych polskich oper w Teatrze Wielkim Operze Narodowej (2022 – Henryk Jarecki
Barbara Radziwiłłówna, 2024 – Ludomir Różycki
Beatrix Cenci, 2025 – Ludwig Grossman
Duch Wojewody). W roku 2021 została mianowana kierownikiem muzycznym Polskiego Baletu Narodowego. Od roku 2018 obejmuje dyrekcję muzyczną corocznych plenerowych widowisk operowych przed Pałacem w Nieborowie, (2018 – Antoni Radziwiłł
Faust, 2019 – W. A. Mozart
Don Giovanni, 2021 – W. Żeleński
Goplana, 2022 – K. Kurpiński
Szarlatan czyli Wskrzeszanie umarłych, 2023 – W.A. Mozart
Czarodziejski Flet, 2024 – A. Dvorak
Rusałka).
Absolwentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie dyrygentury symfoniczno-operowej prof. Marka Pijarowskiego oraz w klasie fortepianu prof. Elżbiety Karaś Krasztel. W roku 2019 wzięła udział w programie Hart Institute for Women Conductors w The Dallas Opera. Uczestniczyła w warsztatach organizowanych przez European Network of Opera Academies: podczas Edinburgh Festival (Wielka Brytania, 2010) i w Académie Européene du Festival d’Aix-en-Provence (Francja, 2011, warsztaty prowadzone przez Petera Eötvösa; 2019 warsztaty Katie Mitchell).
Od sezonu artystycznego 2008/09 związana jest z Teatrem Wielkim – Operą Narodową, gdzie zadebiutowała w wieku 24 lat, prowadząc spektakl W krainie czarodziejskiego fletu. Następnie powierzono jej do prowadzenia spektakle operowe, m.in.:
Straszny dwór,
Sen nocy letniej B. Brittena, prawykonania oper w ramach Projektu
‘P’ – dla głosów i rąk Jagody Szmytki,
Transcryptum Wojtka Blecharza,
Zwycięstwo nad słońcem Sławomira Wojciechowskiego,
Solarize Marcina Stańczyka oraz baletowe:
Harnasie,
Romeo i Julia,
Dziadek do orzechów,
Giselle,
Bajadera,
Don Kichot,
Korsarz,
Tristan i wiele innych. W 2024 roku wspólnie z choreografką Anną Hop stworzyła i poprowadziła nową wersję baletu Mieczysława Wajnberga
Pinokio (org. Złoty Kluczyk).
Współpracowała także z Teatrem Wielkim w Poznaniu, Teatrem Wielkim w Łodzi, Operą Wrocławską, Polską Operą Królewską, Landestheater Coburg, Operą na Zamku w Szczecinie. Prowadziła koncerty symfoniczne m.in. z Sinfonią Varsovią, Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia w Katowicach, Sinfonieorchester Wuppertal, Orkiestrą Filharmonii Lwowskiej, Orkiestrą Filharmonii Sarajewskiej, Orkiestrą Filharmonii w Szczecinie, Polską Orkiestrą Radiową, Orkiestrą Filharmonii Łódzkiej, Orkiestrą Filharmonii w Gorzowie Wielkopolskim, Orkiestrą Filharmonii Sudeckiej, Orkiestrą Filharmonii Zielonogórskiej, Orkiestrą Sinfonia Iuventus, Orkiestrą Filharmonii Świętokrzyskiej, Orkiestrą Symfoniczną UMFC.
Wcześniej doświadczenie zdobywała jako dyrygent asystent w Operze Narodowej współpracując m.in. z Valerym Gergievem, Markiem Minkowskim, Stefanem Solteszem, Jackiem Kaspszykiem, Jerzym Maksymiukiem czy Gabrielem Chmurą. Była także asystentem dyrygenta podczas produkcji opery Tannhäuser w Teatro Municipal de Santiago (Chile) oraz w Orkiestrze Sinfonia Varsovia.