Absolwentka Accademia Teatro alla Scala w Mediolanie oraz studiów magisterskich oraz doktoranckich Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach w klasie śpiewu solowego prof. Ewy Biegas. Uczestniczyła w Programie Kształcenia Młodych Talentów- „Akademia Operowa” przy Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie. Obecnie pracuje jako pedagog śpiewu na Wydziale Wokalno – Aktorskim w macierzystej uczelni w Katowicach.
Laureatka Konkursów Międzynarodowych min: I Nagrody w kategorii głosów żeńskich w XV Konkursie Sztuki Wokalnej im. Ady Sari w Nowym Sączu (2013) II Nagrody w 9 Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im Klaudii Taev (Estonia, 2015) II Nagrody w V Konkursie Wokalnym im .I.J. Paderewskiego w Bydgoszczy (2015) II Nagrody w 9 Międzynarodowym Konkursie Wokalnym im. St. Moniuszki (2016) I nagrody w Międzynarodowym Konkursie Muzycznym im. Karola Szymanowskiego w Katowicach (2018).
Debiutowała rolą Giovanny D’arco w operze
Giovanna D’arco G. Verdiego (2014) Hrabiny w operze
Wesele Figara (2014)‚ I Damy w operze
Czarodziejski flet (2015), Fiordiligi w operze
Cosi fan tutte W. A. Mozarta (2015). Kreowała partię Marianny w operze
Kawaler srebrnej róży R. Straussa (2014) oraz Ksenii w operze
Borys Godunow M. Musorgskiego (2015). Na deskach mediolańskiej La Scali debiutowała partią Konstancji w operze
Uprowadzenie z Seraju W. A. Mozarta (2016), partią sopranową Wróżki w balecie
Sen nocy letniej Felixa Mendelssohn-Bartholdy (2017) partią matki Gertrudy w operze
Jaś i Małgosia E. Humperdinck (2017) oraz partię Anny w oprze
Nabucco G.Verdiego (2017) Na deskach Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie debiutowała partią Micaeli w operze
Carmen (2018) oraz Ulany w operze
Manru J.I. Paderewskiego (2018). Donny Anny w operze
Don Giovanni W.A. Mozarta w Polskiej Operze Królewskiej (2019). Debiutowała partią Roxany w operze
Król Roger K.Szymanowskiego (2022) w Operze na Zamku w Szczecinie za którą została uhonorowana tytułem – Najlepszej śpiewaczki roku 2023 w XVII Edycji Teatralnych Nagród Muzycznych im. J. Kiepury. Wcieliła się w rolę Musetty z opery
Cyganeria (2022) w Hyogo Performing Art w Kobe w Japonii.
Dzięki współpracy z Warszawską Operą Kameralną podczas tournée w Japonii zaśpiewała po raz kolejny rolę Hrabiny w operze
Wesele Figara w Bunka Kaikan w Tokio (2019). W Operze Bałtyckiej w Gdańsku wykonała partię Marceliny w
Fidelio L van Beethoveen (2021) oraz Hrabiny (2022) w operze o tym samym tytule St. Moniuszko. Podczas koncertu inauguracyjnego otwarcia nowej siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach, wykonała
Tryptyk Śląski Witolda Lutosławskiego (2015). Mogliśmy ją także usłyszeć podczas Inauguracji sezonu NFM Orkiestry Leopoldinum w partii sopranu w XIV Symfonii g-moll na sopran, bas, orkiestrę kameralną i perkusję op. 135’ D. Szostakowicz (2017). Podczas festiwalu Kultura Natura pod batutą niesamowitej Marin Alsop z towarzyszeniem NOSPR miała możliwość zaśpiewać
Pieśni miłosne Hafiza na głos i orkiestrę op. 26 K. Szymanowskiego (2021). Zaśpiewała także partię sopranu w
Stabat Mater op.53 K. Szymanowskiego w Concertgebouw w Amsterdamie (2022) oraz partię sopranu w kantacie scenicznej C. Orff
Carmina Burana (2023) w Filharmonii Krakowskiej. Wcieliła się w rolę Dagi w operze
Czarna Maska K. Pendereckiego (2023) w NOSPR był to koncert specjalny z okazji 90 urodzin kompozytora, na żywo transmitowany w
Medici.tv.
Współpracowała z wybitnymi dyregentami min: Nello Santi, Marin Alsop, Marc, Albrecht, Tadeusz Kozłowski, Michał Klauza, Joseph Swensen, Łukasz Borowicz, Ewa Michnik, Rossen Milanov, Lawrance Foster, Bassem Akiki, Keri-Lynn Wilson, Piotr Sułkowski, Jacek Rogala, Przemysław Neumann, Rafał Kłoczko, Szymon Morus, Alexander Humala, Sławomir Chrzanowski, David Coleman, Wojciech Michniewski, Alexander Liebreich, Grzegorz Nowak, Marco Guidarini, Michał Krężlewski, Dawid Runtz, Pietro Mianiti, Michele Gamba, Wincenty Hawel, Maciej Tomasiewicz, Andriy Yurkevych, Lina Gonzalez-Granados, Nestor Boyona.
zdjęcia autorstwa Karpati&Zarewicz (Kinga Karpati – Daniel Zarewicz)